Co to jest HelpDesk i iSun Care?
iSun to kompleksowa obsługa klienta. Specjaliści iSun na początek zadbają o to, by instalacja spełniała Twoje wymagania. Zaplanujemy projekt oraz dalsze kroki naszej współpracy. Ale nie tylko to! Po zakończonym montażu również możesz na nas liczyć. Zweryfikujemy Twoją fakturę i sprawdzimy, czy instalacja działa tak, jak powinna.
iSun Care to panel klienta, w którym możesz zawrzeć z nami umowę w wygodnej i bezpiecznej formie on-line oraz sprawdzić jej aktualny status. Otrzymasz dostęp do swoich kart gwarancyjnych oraz, w razie potrzeby, zamówisz serwis. Specjalnie dla Ciebie udostępniamy nasze Infolinię Pierwszej Pomocy (HelpDesk), która odpowie na Twoje pytania oraz rozwiąże każdy problem techniczny.
Zobacz również
Jak działają akumulatory w instalacji fotowoltaicznej?
Panele słoneczne mają za zadanie przekształcić energię słoneczną w energię elektryczną. Odpowiednia konstrukcja instalacji PV umożliwia zmianę prądu…
Dlaczego trzeba obliczyć zapotrzebowanie gospodarstwa na energię elektryczną? – fotowoltaika dla domu
Przed zakupem paneli słonecznych warto wiedzieć, ile prądu należy wygenerować w gospodarstwie, aby starczyło na jego podstawowe zapotrzebowanie.…
Panele fotowoltaiczne bez podłączania do sieci – 100% niezależności energetycznej
Czy w Polsce jest możliwe korzystanie z paneli słonecznych w zupełnym odłączeniu od dostaw prądu z sieci? Tak! Możesz…